سپیده دولت شاهی

  سپیده ی دولت شاهی 

 صاحب وبلاگ 

 http://setaresepideashk.persianblog.ir 

 این هفته سپیده ی دولت شاهی 

 رامیهمان هفته ی پشوتن داریم.باشعرکوتاه 

(آرزو) 

 بازبانی دلچسب وگرم وصمیمی 

وسرشارازاحساس زن شرقی 

فهیم ومسئول وباگذشت 

باطرزوطرحی شرشاراززنانگی 

وذوق خوش شاعرانگی 

چون جنگل که باناله بیگانه است 

وزخم تبرراباململ سبزخزه فرومیبندد 

گله مندازجامعه ی مردسالارکه شناختی اززن ندارد 

کسی که اگرچه درابتدای راه دوروبلند  

شاعریست ولی دریاوارپلیدیهادراومحومیشوند

وپایان هردشمنی ورنجی راکه کشیده آغاز 

دوستی میداندوتنهاشرط دوستی مجددرا 

پشیمانی ازکاروکردغیرانسانی کسی میداند  

که بدی پیشه کرده است 

آرزو 

 

با قلبی دیگر بیا ...

       .

پشیمان !!

       .

تا زخمهایم را به تو باز نمایم

       .

... من ...

      .

اینک !!

      .

از شیار تازیانه ی بی وفایی تو

      .

پیراهنی کبود به تن دارم .

      .

" کاش مدتی با کفشهای من راه میرفتی "

نظرات 3 + ارسال نظر
امیدوار پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:43 ب.ظ

ایشون لایق بیشتر شناخنه شدن هستند ... موفق باشید ...

سپیده پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:17 ب.ظ http://setaresepideashk.persianblog.ir

سلام خیزران عزیزم متشکرم ازت تو به من خیلی لطف داری نمیدونی با خوندن نوشته هات چه حس زیبایی به من دادی به خاطر تموم مهربونی هات سپاسگذارم و دوست دارم

یه دوست جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ق.ظ

سلام دوست نازنین
واقعا شعر زیبا و پر محتوایی بود
واقعا زیبا سروده
به وبلاگشون هم سر زدم
فوق العاده بود
از شما هم بخاطر معرفی شاعر تشکر میکنم
موفق و موید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد