یا ز ره وفا بیا یا ز دل رهی برو

Your image is loading...


یا ز ره وفا بیا یا ز دل رهی برو


 رهی معیری


بس که جفا ز خار و گل دید دل رمیده‌ام


همچو نسیم از این چمن پای برون کشیده‌ام


شمع طرب ز بخت ما آتش خانه‌سوز شد


گشت بلای جان من عشق به جان خریده‌ام


حاصل دور زندگی صحبت آشنا بود


تا تو ز من بریده‌ای من ز جهان بریده‌ام


تا به کنار بودیَم بود به جا قرار دل


رفتی و رفت راحت از خاطر آرمیده‌ام


تا تو مراد من دهی کشته مرا فراق تو


تا تو به داد من رسی من به خدا رسیده‌ام


چون به بهار سر کند لاله ز خاک من برون


ای گل تازه یاد کن از دل داغ دیده‌ام


یا ز ره وفا بیا یا ز دل رهی برو


سوخت در انتظار تو جان به لب رسیده‌ام


http://www.golha.co.uk/fa/programme/1423/-/184/-#.U9ZPZvmSw5M

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد