شعر از نینا لاهوتپور

شعر از نینا لاهوتپور

نیناازدوستان تازه آشناوانسان دوست من است آدرس وبلاگش رامیبینید.زبان متفاوتی دربیان اندیشه های شاعرانه‌ی خوددارد.درپی قهرمان سازی انسانهای شعرش نیست.انسانهای اومعمولی ونیازمندکمک هستندباطرح محکومیت ومظلومیت انسان اوراعزیزمیداند.

شاعره ای چون او میکوشد باطرح معضلات انسانی چون مسخ شدن ازخودضدقهرمانی بسازدکه باعقب نشینی قله رافتح میکند.درشعرهرمنوتیکش طرح سوسک شدم ودمپائی اصراربه ادامه‌ی حیات وحتی همرنگ شدنش بامحیط خاکستزی زمینه وفاکتورگیری ازچشم وحتی عنوان"هرمنوتیک"برای سروده اش وهمه وهمه تعابیریست که تورا با شاعره ی بی ادعائی روبرو میکند که باسادگی تعابیرغیرمتعارف را وارد سروده‌ی خودمیکند بدون شک چنین کسی جابری رویش وشکوفائی بیشتری دارد

http://www.ninanina.blogfa.com

"هرمونوتیک"
دارم حشره می‌شوم
موذیانه می‌چسبم
زاویه‌ی چارچوب‌هارا
درفرارازدمپایی‌هایی که همیشه...
هرچه تندتر میدوم
روی زمینه‌های خاکستری
خودم راکمتر به‌جا می‌آورم.
کسی نیست بگوید :
آقا ... یک بار نگاه کن
از شیشه‌های عینک من
که زی پای خودم دو نیمه...
یک نیمه دست تو که
چشمانت را
ازچشمانم
فاکتور بگیری
یک نیمه روی زمینه‌ها
تادرتنازع بقا
تورامثل همان دمپایی
که با دستانت یکی شده
به‌جا آورم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد