مریم

مریم

مریم صاحب وبلاگ افسون گل به آدرس:

http://maryam-e.persianblog.ir/

شاعره‌ی جوانیست،آرام وکوتاه کاربااستعدادی درخشان وطبعی لطیف که باسرایش"تقدیم به مهربانم"

به زبان ِشعری خویش نزدیک شده وسیمای علاقمندی رابه نمایش میگذاردکه برای دست یابی به شهامت هنروری وگذارازدوران سنت حاکم به مدرنیته کمرهمت راتنگ بسته.به طوری که ملاحظه میکنید

بخش پایانی سروده وی ازابهام وایهامی شاعرانه وسحرکلام ورازبیانی مختص زنان شرقی معطر است 

 برای اوکه درآغازراهی صعب وطولانی ایستاده آرزوی توفیق دارم

تقدیم به مهربانم
این تکه کاغذ راهر جامی روم
با خودمی برم
لای کتاب شعر
دفتر یادداشت
ته کیف زنانه
گوشه ای باخودکارقرمز نوشته ام :
" نبض ِواژه هایت زیر ِانگشت ِشستم می زند،تندوگرم"
جایی دیگر
کلماتی درحال سقوطاند :
"وقتی تو نیستی ..."
کلماتی راخط زده ام
هیچ کس قادربه خواندنشان نیست
کلماتی که شبانه تنهادرگوش تونجوامی کنم .

٨٧/١٠/١
۵

نظرات 1 + ارسال نظر
.... سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:37 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com/

مرا چه به تنهایی و سکوت ؟

نقاشی می کشم .
دنیای وارونه ام را ،
از اینجا تا بی انتهایی تو .
رنگ در طرح .
بوسه ای بر باد .
درختی در آغوش خاک .
آسمانی بی ماه .
طبیعتی برهنه
و من .
چشمانم حکایت ها دارد ...
مرا چه به تنهایی و سکوت ؟
زندگی باید...
......................مرحوم سحر رومی


سلام
خیلی وقته که با وبلاگ (وبلاگها) شما آشنا شدمه و هر از چند گاهی به باغ خیزران و سایر شاخه های اون سری می زنم و شاید کامنتی تا به حال نذاشتمه ولی با روحیات شما و تمامی دوستانتون تقریبا آشنا هستم. اطلاع هم دارم که دستتون شکسته بود و تازه از گچ باز شده!
به وبلاگ مرحوم رومی که سر زدم دیدم آخرین لینک وبلاگشون شما بودین. به نظرم رسید که شما از این حادثه خبر نداشته باشید٬ گفتم بهتون اطلاع بدم که ایشون توی یک حادثه فوت کردنه و گفم شاید خبردار نشده باشین.
بدرود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد