دی ماه

 

 

دیماه

برگریزان رسیدودیماه است

خنک آن را که خیمه خرگاه است

اندرین فصل آتش وباده

بهترین مال وخوشترین جاهست

آتشی برفروزوباده بخواه

کاین بهشت است وآن درافواهست

این سخن دربهشت جسمانی است

تانگوئی نظام گمراهست

نظام اصفهانی
نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا پشوتن دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام
من خبرنگار روزنامه هستم
از صفحه شما خیلی خوشم آمد. موفق باشید
اگر خواستید میتونید برام ایمیل بزارید.

استاد عزیز وبزرگوار وبا محبت کرمانشاهی وروزنامه نگار من

حتما برایت ایمیل (نامه برقی)میفرستم وخیلی هم خوشحال میشوم که اهل قلم بخصوص خبرنگارها رادوست دارم

راستش را بخواهی وبلاگ اصلی من خیزران است به این آدرس
http://kheyzaran.blogsky.com/
در لینک دوستان خیزران صفحه های فیروزه - پشوتن - دقیقه نود - خورشید - ونیلوفر آبی را هم اداره میکنم
در گذشته تنها نیلوفر آبی را داشتم که به علت سرعت کم بقیه را راه اندازی کردم خیلی خوشحال میشوم به خیزران بیائی

شعرای کرمانشاه را میشناسم وشعرهایشان را خوانده ام مثلا دیوان اشعار اسد عاطفی را دارم واقدی یداله عاطفی را هم آشنا هستم

اگرچه برایت (نامه برقی )میدهم ولی بهتر است فعلا بیشتر با همین صفحاتی که معرفی کردم با هم در ارتباط باشیم کشته ومرده ادبیات ونقد وازین حرفها هستم

سر آخر با جسارت عرض میکنم چرا وبلاگی دایر نمیکنید اگر بخواهی میتوانم کمکت کنم

با ادب احترام واشتیاق فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد