ریش

ریش

اینقَدَرریش چه معنی دارد؟

غیرتشویش چه معنی دارد؟

آدمی،خرس؟چه ظلم است آخر؟

مردِحق میش؟چه معنی دارد؟

دعوی ِپوچ به این سامان ریش

نرودپیش چه معنی دارد؟

یک نخودکله ودَه من دستار

این کم وبیش چه معنی دارد؟

بیدل!اینجا همه ریش است وفش است

ملت وکیش چه معنی دارد؟

بیدل

نظرات 3 + ارسال نظر
علی محمدپشوتن شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام . من به دنبال جستن هم نامانم بودم که سایت شما را جستم.
امیدوارم موفق باشید.
اگر نام و نشان هم نامانم راداری برایم پست الکترونیک کن.

من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم پشوتن نام فرعی وبلاگ اصلی من خیزران است که آدرسش را برایت مینویسم
http://kheyzaran.blogsky.com/
خوشحال میشوم به خیزران بیائی وازنظراتت مرا باخبر کنی حقیقتش این است که پشوتن یکی از قهرمانهای شاهنامه فردوسی است که من به او بسیار علاقه دارم وبه همین خاطر نام اورا روی این صفحه گذاشتم به هرحال از آشنائی با شما خوشحالم وبرایت خوش روز وشبی آرزو میکنم شاهنامه بخش جنگ رستم واسفندیاررابخوان ولذت ببر

با احترام

محمدرضا پشوتن دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام
من یک خبرنگار هستم از استان کرمانشاه
خیلی صفحه قشنگی دارید. امیدوارم که موفق باشید

استادعزیز وبزرگوار وروزنامه نگارم

ازاینکه از وبلاگ من خوشت آمده خوشحالم منهم از خط وربط واسم شما خوشم می آید حالا که فهمیدم خبرنگار هستید این خوشحالی دوصد چندان شده است
بااحترام واشتیاق فراوان

محمد چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.abaei.persianblog.ir

اینقدر ریش چه معنی دارد*شکم پیش چه معنی دارد
یک نخود کله و ده من دستار*این کم و بیش چه معنی دارد
کرکسک تاج تو را با هد هد*نکند خویش چه معنی دارد
مفت مفتی بنهی با تزویر*بر خران خیش چه معنی دارد
پی ناموس کسانی حتی*زن همریش چه معنی دارد
زیر هر شاخ شیاطین شش شش*شیطنت کیش چه معنی دارد

ممنون ایت شعررادر پست های قبل نوشته بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد